Notatki z życia 09112010

5 comments:

yoodly 10 listopada 2010 00:09  

Prezenty są cudowne! Szczególnie niespodzianki! Szkoda, że tak o to trudno, bo każdy woli otrzymywać niż dawać : >

druga szesnaście 10 listopada 2010 00:47  

i znowu delicja wizualna. :)

w pełni rozumiem radość.

cynka 11 listopada 2010 20:06  

noooo!

Anonimowy 7 stycznia 2011 01:50  

Witam wszystkich na tej stronie!
Bardzo miło was spotkać!
Postaram się udzielać :)
Na razie!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

Makówka - pełna pomysłów 30 stycznia 2011 23:09  

Puk, puk! Jest tu kto? :)
Pasiaku, jak Ci idzie niszczenie zeszytu? Nabyłam sobie drogą kupna własny WTJ i potrzebuję wsparcia, tak mi ciężko go zniszczyć :)A Tobie tak ładnie szło, wracaj i inspiruj do destrukcji;)

O projekcie



"Zniszcz ten Zeszyt" powstał jako dość mocna inspiracja pomysłem Keri Smith, która wydała "książkę-dziennik" o wdzięcznym tytule "Wreck this Journal".

Kopiując jej pomysł, postanowiłam stworzyć własny zeszyt, w którym można będzie się wyżywać twórczo (lub nie ;) ) na różne sposoby, by łamać wewnętrzne bariery i zahamowania.

Mam nadzieję, że nie będzie to kolejny z moich rozpoczętych i porzuconych projektów... Czas pokaże.

-------------------------------
Wrzesień 2010 - pomiędzy karty zeszytu zaczynam wplatać notatki z życia.

-------------------------------
Listopad 2010 - posiadam swój osobisty WTJ by Keri Smith. Teraz będę niszczyć oryginalną wersję.

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie,
Pasiakowa